memyselfaj.webblogg.se

Lugn dag

Idag har varit en dag för återhämtning för min del. Har varit i kontakt med sjukhuset för att få recept på svampinfektion i munnen. Går ju inte att äta eller dricka nåt och tycka det känns bra eller är gott. Nu ska jag i alla fall använda medicinen och se om jag kan besegra den jävla svampen också. Suck. 
Maken är ute och kollar lite kläder. Inte vanligt när det gäller honom, men det är han värd. Kärlek. Han måste ju få lite utrymme han också. 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Fy vad jobbigt med alla biverkningar du får av behandlingen! Ibland tyckte jag att det lindrade lite i munnen när jag sög på en isbit. tänker på dig och skickar styrkekramar!

Svar: Ja nu känns det tungt, men jag fryser in vindruvor som är jättegoda och kalla att suga på. Smaskigt. :)
Inger