memyselfaj.webblogg.se

Kväll igen

Nu har jag svalt mina 5 STORA tabletter tillsammans med ett glas vatten och jädrans vad jag känner mig mätt. Sjukt alltså. Blir också jättevarm av alla kortisontabletter. Känns som om det brinner i fötterna. Samtidigt vill jag försöka hänga med i OS. Men det går det också. Allt går. Måste bara kämpa. Kämpa med allt jag har och jag har många av era styrkekramar och hälsningar som jag plpckar fram. 
Men visst är det skönt att vara hemma och försöka få en sån normal vardag som det går. Och med hjälpmedel här hemma ska vi nog få ihop det också.
Vart fan får jag min styrka ifrån egentligen? Det är en gåva jag har, som jag kan plocka fram när jag behöver. 
Nu är det dags för 200-metersfinal. Over and out. ;)
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Vad härligt att du har en sådan styrka som du kan plocka fram nu när den behövs extra mycket! Hoppas dock du får en lite lugnare dag idag! Såg också 200-metrsfinalen, helt fatastisk, vilken show :) Kram och ha det gott idag!