memyselfaj.webblogg.se

Inlagd igen

Vilken smärta!!! Gick och la mig igår eftermiddag. Efter bara någon minut fick jag en värk över bröstryggen som inte var av denna värld. Låg och kved mig i plågor. Ringde sjukhuset och onkologen - igen. Efter konsultation så ringde de upp mig. Ville att jag skulle ta ambulans in för att få snabbast vård, både hemma och på akuten. Ambulanspersonalen satte in morfin, tog prover och körde mig till Usö. Där blev det ytterligare konsultation, EKG, provtagning m m innan de bestämde sig för att lägga in mig på onkologen över natten. 
Fick mer morfin innan jag somnade. Sen har det väl varit ett virrvarr av tankar och sömn efter det. Känner mig helt slut. Vad var det för jävla skit som drog igång igår eftermiddag? Den smärtan.... 7-8 (minst) på en 10-gradig skala. Fy fan. Får se vad de gör med mig idag. 
Älskar min lilla familj. 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Vilket skit!! Se till att de tar väl hand om dig, så du kan samla krafter! Massor av styrkekramar till dig!

2 Barbro
skriven :

Usch vad tråkigt men bra att du kontaktade sjukhuset direkt! Tänker på dig! Massor av kramar!

3 Åsa
skriven :

Nej fy vad du får stå ut med!!! Nu räcker det. Massor av styrkekramar till dig!