memyselfaj.webblogg.se

Inga bra besked

 
Cancern har spridit sig  till hjärnan, lungorna och kanske levern. Känns piss. Ska börja stråla hjärnan redan i morgon.Samtidigt ska jag få Herceptin (antikroppar) i tablettform. Efter strålningen blir det cellgifter. Men nu tar vi en sak i taget. Hela familjen har varit med på förmiddagen och fått beskedet vid ronden. Tufft besked för oss alla. Får kanske lämna sjukhuset idag, men ska träffa en sjukgymnast först och se om jag behöver hjälpmedel hemma. Är fortfarande lite ostadig och snurrig. 
Känns underbart med alla era kommentarer och hälsningar. Förlåt om jag inte hinner svara på alla, men jag lovar att jag läser alla. Blir så stark och glad av dem.
Kan också berätta att jag avancerat till en i-pad. Present från maken, sonen och äldsta dottern. Får se om det blir enklare att blogga nu. :)
Harry sitter i bilen utanför. Hade tänkt gå en promenad, men det spöregnar, så det får vänta. Lilla älsklinsvovven. Känns lite crazy att behöva bli körd runt i rullstol.
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Millan
skriven :

Skickar massor och massor av styrkekramar! Men du verkar ändå positiv, det gillar jag! Kram

2 Barbro
skriven :

Usch, det är verkligen piss. Det enda som är bra är ju att behandlingen kommer igång snabbt. Jävla, jävla cancer!
Du kommer alldeles säkert att ha glädje av din IPad! Jag har en och skulle inte kunna tänka mig att vara utan den. Man skapar sina behov :-)
Se nu till att dom inte skickar hem dig för tidigt och att du får alla hjälpmedel du kan behöva.
Fyller på med ett helt gäng styrkekramar!!!!