memyselfaj.webblogg.se

Hemma på permis

Kom hem vid16-tiden idag. Permis!!! Gud så skönt. Bara att kunna samla ihop alla bitar i hemmamiljö. För det har varit några sjukt jobbiga veckor. Från att inte veta varför jag inte klarar av att stå på benen till att få sån jädra huvudvärk som så totalt fick mig att tappa fotfästet. Till sist fick jag sån värk i ryggen vilket visade sig vara en spridning av cancern till skelettet. Allvarligt? Ja, självklart. Känns tungt. Hur samlar man ihop bitarna efter såna besked? Dessutom när biverkningarna har fyllt på vartefter och fått mig att må skit. 
Vad finns det för framtid? Klart den finns. Nånstans finns den. Men jag måste nog lappa ihop resterna först. Måste bli så. Nu en kväll med familjen i soffan. 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Ha det så skönt med familjen! Styrkekram!

2 familjenfrida
skriven :

Vad skönt att få komma hem! Det kommer att göra dig gott. Tid med familjen är det bästa som finns. Kram

3 Åsa
skriven :

Ja, vilka mardrömsveckor!!! Nu är det verkligen dags att det vänder för dig. Hoppas att du fick en mysig kväll hemma med dina kära. Massor av styrka och energi till dig och hela fam!