memyselfaj.webblogg.se

Hemma igen

Nu jäklar är jag hemma igen och jädrar vad skönt det känns. Lite pyssel att köra runt med rollatorn inomhus bara. Alltid är det nån av Harrys leksaker eller tuggben jag kör på. ;) Men gud vad jag saknat den lilla glädjespridaren. 
Fick min första strålning innan vi åkte hem. Nu är det bara 9 kvar...
Imorgon ska jag göra ultraljud på hjärtat efter strålningen också. Det är ju en remiss sedan jag fått sån rossel i luftrören/lungan. Vet också att tabletterna jag äter nu kan påverka hjärtat. Vet inte hur många ultraljud av hjärtat jag gjort, men nog är det väl en tre-fyra stycken vid det här laget. Skönt att känna att de håller koll på mig och att jag får den bästa vården. 
I morgon måste jag boka tid för utprovning av peruken också. Håret kan vara borta redan nästa vecka när strålningen är avslutad. 
Hur som helst så är det underbart att få vara hemma. Alla ställer upp till 100 procent och finns hos mig. Älskar er alla i min lilla familj. 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Barbro
skriven :

Åh så skönt att läsa att du fått komma hem! Kram!

2 mona
skriven :

Vad skönt att höra att du kommit hem till familjen igen! Härligt också att vården fungerar så bra. Kram och må så gott!