memyselfaj.webblogg.se

Fortfarande inte bra

Skulle precis åka hemifrån för att hämta mamma. Pratade dessutom i telefon. Då började allt snurra och benen skakade. Klarade inte av att stå upp utan jag hamnade på golvet. Skitläskigt. Vad är det som händer? Så nu har maken åkt iväg ensam för att hämta hit mamma. Trist för honom, men så fick det bli. 
Annars känns det ok efter behandlingen hos naprapaten igår. Huvudvärken är bättre. Gör bara jätteont när jag hostar. Därför försöker jag låta bli att hosta oh rosslet i bröstet får vara. 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Barbro
skriven :

Usch, låter läskigt med yrseln. Skönt i alla fall att huvudvärken bättrat sig. Är ditt blodtryck ok? Kram!

Svar: Det är otäckt med yrseln. Hade hoppats det skulle vara bättre idag efter naprapatens tuffa behandling igår. Blodtrycket är lite högt, men inte tillräckligt för att de ska sätta in medicin. Får se vad läkaren säger på måndag morgon när han ringer. Kram
Inger

2 mona
skriven :

Hade hoppats att du idag skulle skriva att allt var mycket bättre! Allt verkar verkligen läskigt! Borde du inte få hjälp lite mer "akut" än det de planerar för? Kram och försök att vila och "ta hjälp" av andra :)

Svar: Det hade jag också hoppats, men nu väntar jag tio måndag morgon när läkaren på vårdcentralen ska ringa angående mina prover. Visar de inget och jag inte blivit piggare är det kanske läge att åka in akut. Kramar
Inger