memyselfaj.webblogg.se

Besök

Idag har jag bytt avdelning, så nu ligger jag på onkologen. Har haft mamma, maken och sonen  i och äldsta dottern här  i flera timmar. på onkologen är nämligen inte tidssatt. Mellandottern och hennes sambo dyker nog upp om några timmar. Tyvärr befann de sig i Köpenhamn när de fick det hemska beskedet säkert vari långa och jobbigamil jobbiga mil hem för dem. 
Nu har jag ätit både lunch och middag. Blev champinjonsoppa och crêpes fyllda med champinjoner. Vet inte vad jag tänkte på när jag beställde... 
Jourläkaren på onkologen var här för nån timme sen. Hon  hade inte mycket att säga om den närmaste tiden. Skulle prata ihop sig med övriga onkologläkare i morgon. Hon trodde i alla fall att det med största sannolikhet blir strålning. Vet inte vad som är bäst... 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Hoppas du har kunnat sova hyfsat i natt och att kortisonet tagit bort dina symptom! Hoppas också att du idag får svar på vad som ska göras nu! Många styrkekramar!