memyselfaj.webblogg.se

Allt går i ultrarapid

Aldrig förr har jag känt mig så här. Huvudvärken gör att allt  går i ultrarapid. Känner mig som en sengångare. Har legat och sovit mest hela dagen. Äldsta dottern har varit i Stockholm i ett dygn och hälsat på mormor. Det blev alltså hon som fick sova i bäddsoffan första gången. ;
Pratade med mamma förut. Hon lät riktigt glad, både av att ha besök, men också för att hon kommer hit om några dagar. Måtte jag bli piggare till dess bara...
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Fy så trist att du inte blivit bättre än! Kan det vara en virusinfektion som ger din huvudvärk? Håller tummarna för det i alla fall och att du är bättre i morgon :)Kram och krya på dig!

2 Barbro
skriven :

Usch så trist! Hoppas det ger med sig snart och du får känna dig piggare. Stor kram!

Svar: Trist är bara förnamnet. ;) men jag blir glad av era stöttande kommentarer. Kram
Inger