memyselfaj.webblogg.se

Alla kom samtidigt

Först kom sjukgymnasten med en rollator. Fick gå ut en sväng i korridoren med den. Där ute stötte jag på maken och äldsta dottern. Det visade sig att de tajmade läkarronden perfekt. Fick mycket information. Sen kom en kurator och informerade. Inte den kuratorn jag gått hos eftersom hon har semester. Blir väl kontakt med henne när hon är tillbaka. Sen kom läkaren med tabletter som ska räcka i en vecka plus läkartid och ny tid för uthämtning av nya tabletter. Snart kommer en sköterska för att ta bort infarten i porten. Sen blir det samtal och strålning. Sen upp hit igen och få läkarintyg för sjukskrivning. Då ska det mesta vara klart för att skrivas ut hoppas jag. Blir "jämt skägg" att hålla ordning på allt
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Åsa
skriven :

Jäkla skitcanser!!!
Varför ska du som redan haft din prövning och tagit dig igenom den med en otrolig styrka och livsglädje behöva utsättas igen. Livet är så himla orättvist. Du ska veta att du finns i mina tankar hela tiden. Det enda som gör mig lite glad i situationen är att jag vet att du är en riktig kämpe med så himla rätt inställning. Är det någon som ska klara sig igenom detta elände så är det du. Passar på att skicka med massor av extraenergi, styrka, positiva tankar och kärlek. Tusen kramar från Åsa och lika många kramar från Christer förståss.

2 Barbro
skriven :

Hoppas att du kommit hem till din egen säng nu. Även om man har det bra på sjukhuset så är det skönast hemma och så har du väl längtat efter Harry.... Många kramar!