memyselfaj.webblogg.se

Vilken värme :)

Först lite fix och trix och sen promenix med Harry. Och det är varmt. Riktigt varmt. :) + 20 grader i skuggan klockan 10. Nice. Plockade faktiskt fram sommarskorna idag. Lufta tårna lite. ;)

Nu blir det till att titta på dopet i tv. Prinsessan Estelle står i centrum. Vilket väder! Vilket intresse! "Alla" verkar vara där. ;) Jag kan erkänna att jag tycker det är bra med kungahuset. Bra pr för Sverige.

Sen blir det väl lite fika, sittning i solen, mer promenix och så grillning i kväll. Så det verkar som den här dagen ska gå den också. :)

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Ta gärna en titt på min blogg :)

Den är ny och jag skulle väldigt gärna vilja att du skrev vad du tycker om den! Du kan gärna ge förslag på vad du tycker jag ska blogga om osv. :)))

2 Bella Davis - MODELL BLOGG
skriven :

hej på dig :) allt bra med dig idag? kramar