memyselfaj.webblogg.se

Lite om mycket

Ringde onkologen igår och talade med en sköterska som skulle lägga en lapp till läkaren om att jag behöver förlänga min sjukskrivning. Förra gången det hände kom inget läkarintyg.... Får se om det går bättre den här gången. Hur ska man göra annars?!

Gårdagen gick av bara farten. Fick en del gjort här hemma. På kvällen skjutsade jag mellandottern och hennes kompis till Maxi. Det skulle handlas. Fick lite handlat själv också. Handlade hem så jag ska göra stuvade makaroner ikväll. Sjukt länge sen vi åt det. Det är sån mat som jag fick mycket i min barndom. Fast då hade mamma gjort sina goda köttbullar som vi åt till. Här blir det "Farfars" köttbullar direkt från kyldisken. ;)

På kvällen såg vi "En stark resa med Morgan och Ola-Conny". Någon som ser det? Usch, man får nästan ont i magen när man tittar. De är så taffliga. Vet inte varför jag tittar egentligen. I andra serier reser de runt och visar kulturen, människorna eller maten. Vet inte vad tanken är med deras resor. Att de ska ta med inspiration och nya idéer till Ullared?!

Idag är annars en seg dag. Klockan har passerat tolv med råge och jag har inte fått något gjort. Måste ut med Harry, så det är väl bäst att få på sig lite kläder och ge sig iväg.

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: