memyselfaj.webblogg.se

Allt har gått bra

Vid 14-tiden sms:ade maken att han var klar och ville hem. Pigg kom han utknallande på parkeringen. Helt otroligt. Allt hade gått helt enligt planerna. :)

Innan dess hade jag varit hos kuratorn. Fick en del "hemläxa" med mig därifrån. Ska verkligen försöka ta tag i dem. Kan nog vara riktigt nyttigt för mitt självbefinnande. Att också få höra att jag ska tillåta mig vara sjukskriven och inte ställa onödiga krav på mig själv känns skönt. Jag är ju sjukskriven av en anledning.

Har också hunnit fixa pass till sonen innan vi åt lunch tillsammans. Hämtat gardiner på Jysk till mellandottern och plockat fästingar på Harry. Middagen bestod av räkmackor som jag och sonen gjorde. Sen har jag skrivit lite till kursen. Är inne på slutuppgiften nu, en novell. Spännande.

Nu är det Lets Dance. Men det är inte fredag. Eller är det det? Maken är ju ledig i morgon. Är det lördag då? ;)

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: