memyselfaj.webblogg.se

Slut på helgen

Rackarns vad fort helgen gått. Känns som om en virvelvind svepte in och raskt tog oss till söndagen. Men det har varit mysigt med alla nära och kära omkring sig. 
 
Just i detta nu sitter jag i baksätet på väg hem från Eskilstuna. Sonen övningskör med äldsta dottern som handledare. Sjukt vad bra han kör. Nu har jag lämnat över mamma till brorsan. Får ringa henne senare ikväll och höra så att hon äter upp resterna från igår som hon fick med sig. Vi ska också hem och äta rester. 
 
Veckan som kommer är rätt lugn för min del. Massage på tisdag. Annars har jag nog inget bokat. Känns skönt, för jag känner mig lite trött. Att ha mamma här kräver en del av mig, men jag beklagar mig inte. Men är man inte helt ok, så tar det på krafterna. Samtidigt är det så kul att ha henne här eftersom jag ser hur hon njuter av vår närhet. :)
 
Ha det gott där ute och kör försiktigt på sommarvägarna. 
 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Härligt att d u haft en skön midsommar! Men, vad är det för busväder man vaknar till idag? 12 grader visar termometern och ihållande regn, brrr. Kram och hoppas du får en bra dag trots det :)