memyselfaj.webblogg.se

Övningskörning

Blev glatt överraskad när dotterns sambo ringde och frågade om jag ville låna deras bil. :) Packade i hund och så sonen vid ratten och drog iväg. Först hämtade vi upp svärmor och åkte och köpte present. Sen drog jag och sonen iväg på en rejäl tur, så att han får träna på olika situationer i trafiken. Blev lite handling i Kumla och lunch på McD Brändåsen. :)

Harry fick springa av sig längs en skogsväg - utan parallella diken... Så han är rätt nöjd han också. :)

Ikväll blir det grillat. Sonen har gjort tzatziki. Och till efterrätt blir det jordgubbar. Mums.

Börjar känna mig piggare igen efter värken i överkäken. Gör ont fortfarande, men inte alls som häromdagen. Däremot har jag riktigt trassligt med andningen nu ett tag. Det tar riktigt ordentligt på både ork och humör. Men jag kämpar på. :)

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Barbro
skriven :

Du är en fantastisk kämpe! Kram!

2 mona
skriven :

Hoppas du får en bra dag i morgon! Kram!