memyselfaj.webblogg.se

Ny tid hos kuratorn

Fick ett brev från sjukhuset. Blev lite nervös. Kan ju vara vad som helst. Men den här gången var det "bara" ett brev från kuratorn med en ny tid. Skönt. Ska dit nästa vecka. 
 
Nästa vecka ska jag dessutom få massage. Det är min present från äldsta dottern. Hon "tvingade" mig att ringa och boka en tid. Har varit hos henne förut. Hon jobbar nämligen på lymfkliniken också, så hon vet vad man får göra och inte får när det gäller mitt lymfsystem. Känns tryggt. 
 
Nu har jag åter igen tittat på ett avsnitt av "Glamour" med mamma. Segaste serien i mannaminne... Maken och äldsta dottern har dragit till Maxi och handlat. De drömde om att det inte skulle vara så många som handlar så här på kvällskvisten. Vi får väl se...
 
Tittar på Per Morberg och hans matlagning. Just nu gör han krusbärskräm klädd i nattskjorta. Min gamla klasskamrat. Fast då hette han Andersson och bodde i ett höghus i Hökarängen. ;) Nu bor han i ett slott den rackarn. ;) För några år sen var han här i stan och signerade sin nya bok och då passade jag på att gå fram och
prata med honom. Men jag köpte ingen bok... ;)
 
Nu ska jag duka fram jordgubbar. 
 
Kramar
Taggar: Kuratorbesök;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Vilken underbar morgon! Hoppas det håller i sig hela dagen och att du får en skön midsommar!