memyselfaj.webblogg.se

Måndag

Dags att skriva nytt inlägg. Tänk att det kan kännas så olika att skriva. En del dagar känns det bra, andra mindre bra. I dag är en skitdag på ren svenska. Blir så förb... (Nej. Jag lägger inte ut din kommentar. Bara så du vet. Nån jävla måtta får det väl ändå vara!!!)

Ryggen värker. Skär som knivar nere i ländryggen. Och jag som har så mycket på agendan idag. Blir ingenting av det. Jag avskyr att ställa till det för andra, men idag var jag tvungen att be om hjälp. Sorry.

Ska se om ryggen klarar att sitta ner framför datorn. Behöver skriva lite till kursen. Det var länge sen nu.

Ja Mona, jag har antecknat att det är caféträff i morgon. Får se hur jag mår. Om ryggen känns ok kanske jag kommer.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: