memyselfaj.webblogg.se

Lördag

Vad ska vi göra idag? Har inga planer alls. Men det brukar ge sig. Att döma av vädret så är jag inte sugen på någon längre promenad i alla fall; blåst, kallt och mulet.

När vi varit och badat med Harry igår och varit hemma nån timme började han skaka. Jag trodde han frös, men så kom äldsta dottern på att han kunde vara kissnödig eftersom han får i sig mycket vatten när han simmar med pinnar i munnen. Jag klädde på mig och sprang ut med honom på en gång och på första gröna plätt blev det stopp i minst 20 sekunder. Trodde att han aldrig skulle sluta kissa. Lilla killen.

Någon som såg Lets Dance igår? Visst var de duktiga? :)

Nu ska jag slå en pling till mamma. Hon tycker det är så kul när hon får prata. Hon älskar att prata. Men så sitter hon ju ensam för det mesta också, så det är klart att det är kul när någon ringer.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Vart har sommaren tagit vägen? Läste just nu att så kallt som det är idag var det på julafton. Jag kollade faktiskt hela Lets Dance igår och visst håller jag med dig. De var ju otroligt duktiga båda två! Vilken utveckling de haft!

Kram och ha en bra kväll!