memyselfaj.webblogg.se

Klarade oss nästan

Dagens gäster kom vid 15-tiden. Då bjöds det på fika på altanen med två hembakade tårtor. Solen sken och det var sååå varmt. :) Men sen hände nåt. Stora mörka moln drog in regnet över oss. Vi som hade tänkt äta utomhus... Det var bara att duka upp för nio personer i köket. Men det gick bra det också. ;)
 
Nu är det kväll (höll på att säga söndagskväll) och vi har sjunkit ner i soffan. Kan säga så mycket att jag blir inte uppe länge ikväll. Är helt slut. Ändå har jag inte gjort någon tårta. Inte har jag gjort så mycket med maten heller. Har hållit mor och svärmor sällskap. Och så är det lite mitt ansvar att röja i köket. Men även det har vi varit fler om idag. :) Trött är jag ändå. 
 
Gav dottern en weekendresa till London i 25-årspresent. Tillsammans med oss förstås. ;) Kul att få ta del av presenten själv. :) Blir kul att kunna se fram mot. ;)
 
Verkar som om alla ungdomar ska gå på bio ikväll. Men inte jag. Nej, visst ja... Jag är ju ingen ungdom. ;) Oops. Måste erkänna att jag hellre kramar kudden ikväll. ;)
 
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: