memyselfaj.webblogg.se

Fredag

Man blir minst sagt lite dagvill. Men vi har fått lite gjort idag mamma och jag. Heminstruktören har varit här och sett över hennes hörapparater. Så nu hör hon igen. :) Hon var bra envis, lilla mamsen, att vi skulle gå till heminstruktören. Visserligen jobbar hon i samma hus, men det är ändå lite trixigt med rollatorn och allt. Vi hittade inte dit, men mamma var envis. ;) Till sist ringde jag henne och gissa vad?! Jo hon stod utanför mammas dörr och väntade. Envisa tanter... ;)

Så har vi hunnit med en promenad till Ica. Och så har vi fikat. Nu ligger vi och vilar en stund. Om en stund ska jag koka rabarberkräm. Hur gott är inte det?! :) Mamma gjorde det ofta när jag var liten, så hon blev jätteglad när jag frågade om vi skulle göra det. 

Får se om det blir fotboll ikväll eller om vi hittar nåt bättre på nån annan kanal. 

Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: