memyselfaj.webblogg.se

En vecka kvar

Nu är det bara en vecka kvar tills maken går på semester. Skönt. Har inte så mycket planerat. Det är också skönt. :) Första veckan ska vi åka neråt Europa. Med makens stora bilintresse och "åka-fort-intresse", så blir det kanske en sväng till Nurnburg ring (stavas säkert inte alls så;), för där vill han och sonen åka ett varv. Mig får de väl lämpa av på nåt trevligt ställe. :) Jag är nämligen inte alls förtjust i att åka såå fort. ;) Efter en vecka måste vi vara hemma, för då börjar sonen sommarjobba. Då har vi tre veckor som vi kan göra vad vi vill. 
 
Var iväg till Nora igår kväll. Nej, vi åt ingen glass den här gången. Vi käkade pizza. De har nämligen så sjukt god pizza på 47:an (tror det heter så). Sen var vi iväg så att Harry fick bada. Han är så glad i vatten den rackarn. Helt vild är han och bara kastar sig raklång i vattnet. Lite skillnad mot första sommaren då halva sommaren gick innan han vågade gå i från land. :)
 
Sen var vi iväg och tittade på två små kattungar. Sååå söta. :) 
 
Efter det åkte vi hem och åt jordgubbar. Sen var dagen slut. Men som tur var så kom det en ny idag. ;)
 
Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Vad skönt med semester! Var faktiskt själv i "Nurnburg ring" för några år sedan med man och son. De kollade på Formel ett, medan jag var avlämpad i en trevlig liten "stad" i närheten. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den hette. Men, vackert var det :)