memyselfaj.webblogg.se

Sovit gott

I natt har jag verkligen sovit gott. Såg en film tillsammans med äldsta dottern i går kväll. Men först såg vi Melodifestivalen. Vilken smörja. Kommer inte ihåg nån av låtarna idag.

Sen kom maken hem idag. Han har varit i Värmland och tittat på Svenska rallyt. Han var riktigt nöjd när han kom hem.

Nu sitter vi och väntar på att åka till Lindesberg. Ska lämna av äldsta dottern på sjukhuset där. Hon ska göra en gastric bypass i morgon. Spännande.

Sen ska jag bara ta det lugnt. Känner att jag måste det, tänka lite på mig själv. Har "stängt av" de senaste veckorna för att få krafterna att räcka till sånt som är mer aktuellt. Men det tar på krafterna. Måste ladda batterierna nu.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: