memyselfaj.webblogg.se

Laddar för utflykt

Natten har varit lugn och jag har sovit ok. Bara ett litet toabesök som behövdes tidigt i morse. Men jag har lite känning av huvudvärk nu, inte som då när jag åkte in utan mer molande vid tinningarna. Har kanske med strålningen att göra?
Kan inte fatta att det gått en vecka sen jag åkte in, en vecka som jag och familjen levt i en otäck och konstig bubbla. Hur ska det bli med allt? Men det är väl bara att ta en dag eller sak i taget, för hur ska man annars orka se framåt? 
Nu håller vi på att förbereda för utflykt till Ånnaboda med fika och korv. Alla ska med, även svärmor. Kul.
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Kan bara ana hur tufft ni har det! Du fick ju ditt besked så snabbt från det de sagt att inget verkade oroande! Hemskt! Din behandling har ju precis börjat och det tar väl ett tag innan den gör verkan, så försök att ta en dag i taget! Hoppas nu ni får en skön dag i Ånnaboda! Vi gjorde precis som ni många, många turer runt sjön, året om, när barnen var små. Hoppas också att kräftorna smakar gott ikväll :) Styrkekramar i massor!