memyselfaj.webblogg.se

Påsken snart slut

Påsken sjunger på sista versen och vädret likaså. Vad hände egentligen? Solen sken och det var så fint i morse, men nu piskar regnet från både höger och vänster. Så det är riktigt grått och trist.

Har varit iväg en sväng till Vingåker factory outlet. Döttrarna handlade skor och lite annat, men maken och jag åkte därifrån tomhänta. Mysig utflykt fick vi i alla fall. Inte längre dit än 5-6 mil.

Men min rygg värker. ORDENTLIGT. Nere i ländryggen. Vet inte vad som hänt. Brukar vara stel och så, men aldrig ha så här ont. Men det blir väl bättre det också vad det lider.

Och nu har vi ätit middag. Stod rester på menyn, men inte vilka rester som helst... Nötstek med gräddsås. Mums.

I morgon är det alltså vardag igen. Jobb och skolor kör igång, för de som har ett jobb att gå till förstås... Hur f-n ska det gå för mig den dag jag inte är sjukskriven längre?! Finns det någon arbetsplats som vill anställa en person som mer eller mindre varit sjuk sedan dagen då ordet bröstcancer skrevs i pannan på mig? Vi får väl se när den dagen kommer.

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: