memyselfaj.webblogg.se

Inget bättre

Värken i rygg och ben håller i sig. Känns piss. Nu är jag riktigt jäkla trött på all skit som drabbar mig. Vill verkligen inte ha det så här. Inte konstigt att man blir trött på livet ibland. Önskar jag kunde göra som kungen, vända blad och gå vidare. ;)

Nu har äldsta dottern varit här och hämtat Harry. Känns bra att vi är många om honom. Alltid någon som kan ta på sig ansvaret.

Pratade med mamma förut. Nu är hon sugen på att komma hit några dagar igen. Får se när det blir. Måste bli ok i ryggen, så att jag kan röra mig först.

Dottern köpte med sig mat förut. Ska göra kyckling till middag. Hittat recept på http://www.bloggfamiljen.se/matplatsen/
Gå in och titta där får ni se. Hon gör många goda rätter och tar bilder där allt ser s himla gott ut.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: