memyselfaj.webblogg.se

Back in town

Åter i tv-soffan. Pust. Blir drygt att köra så många mil på en dag. Trots att vi får låna nya och fina bilar varje gång. Men så är det i mitt liv just nu. Saker och ting har sin tid. Snart nog är allt fixat.

Såna här dagar blir det ingen ordning med mat och sånt heller. Blir en bit pizza här, nån hamburgare där och lite fika för att fylla ut. Hmm. Inget bra, jag vet. Men vad gör man? ;)

Såg en otäck olycka också. Två bilar som hade krockat. När vi körde förbi höll brandmännen på att klippa upp taket på den ena, som var ordentligt ihoptryckt. Skrämmande.

Nu ska jag ta det lugnt någon dag. Vädret har ju varit fint och varmt idag. Kanske håller det i sig till i morgon. I så fall ska jag gå långpromenad med Harry och bara rensa huvudet från allt.

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: