memyselfaj.webblogg.se

Hemma på mammas gata

Är på besök i Hökarängen och håller mamma sällskap. Har varit och handlat lite och sedan ett besök på kyrkogården som sig bör en helg som denna. I morgon blir det ett besök på vårdcentralen med mamma och på kvällen tar jag bussen hem igen.
Snabbt har alltså helgen passerat och en ny vecka står för dörren. Besök hos kuratorn och på fysiologiska kliniken står på programmet för min del. Ska få någon slags bandspelare som ska kunna spela in hjärtljuden om det rusar igen. Antagligen blir det ingen rusning då...
Snart läggdags på samma plats där min säng stod när jag var liten. Sjukt egentligen. Mamma har alltså bott i samma lägenhet sedan dess - och flera år innan dess.
Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: