memyselfaj.webblogg.se

Dosan på plats

Har precis kommit hem från sjukhuset. Fick en dosa som sitter fast på bröstet, som jag ska gå med i en vecka. Hoppas nu bara att den registrerar nåt så att de kan se varför hjärtat rusar. Men eftersom den sitter så högt upp på bröstet så blir det väl till att ha tröjor med rund hals, så att den syns så lite som möjligt.
Igår var jag på handboll. ÖSKs damlag spelar ju i högsta serien i år, men tyvärr har det inte gått så jättebra hittills. Fick ändå se några stunder av bländande spel igår.
Igår skickade jag också upp lite paket till Milda. Helt sjukt att lilltjejen fyller 1 år på lördag.
Annars tuffar dagarna på i ett hyggligt tempo. Jag fyller dem så gott det går. Snart dags för promenad med Harry. Inte så lockande dock eftersom det faller ett disregn som lägger sig snyggt på glasögonen.
Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: