memyselfaj.webblogg.se

Lindad igen



Har precis kommit hem från lymfkliniken. Har fått massage och armen och handen hårt lindad. Idag mätte hon igen. Armen var som förut, alltså rätt normal. Handen var fortfarande vätskefylld, men hade minskat ett par millimeter i omfång. Eftersom svullnaden förändras i handen fortfarande trodde hon att det inte ska vara omöjligt att den ska bli helt bra - även om det tar tid. Hoppas bara att den nya handsken kommer den här veckan, så att jag kan börja använda den när jag tar av "paketet" jag har nu.

Här har vi annars fått sommarvärme och träd och blommor slår ut på löpande band.


Vet inte vad det är för träd, men jäkligt fint är det. :))

Harry har piggat på sig. Han är inte helt bra, men nyser inte så mycket längre. Synd att han blev sjuk, så att vi inte kom iväg till Säffle igår.

Helgen har varit lugn. Umgicks lite med svärmor i lördags. Var bland annat och hälsade på mellandottern på hennes jobb och där handlade vi några uteblommor. Kul att få lite sommarfint på altanen.

Igår var sonen och jag iväg och tränade tillsammans. Jätteroligt att han ville följa med mig. Han tränar ju själv där några dagar i veckan, så att träna även på helgen tycker han inte är så kul. Det vet jag. Men han följde alltså med mig igår och körde ett pass. :))

Nej, det var jobbigt att skriva med ena handen i paket. Pekfingervalsen har man ju hört talas om, men att göra den med bara vänsterhanden... Pust. Går jag ut med Harry istället.


Måste bara bevisa att vi har en vit and i stan. Albino?!

Kramar
Taggar: Lymfkliniken;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: