memyselfaj.webblogg.se

Vilken helg :)

Vilken härlig helg det har varit - trots snön som kom i fredags. Solen har lyst från en klarblå himmel och det har varit 5-6 grader varmt. Sånt gillar jag. Det gör mig på gott humör och det är svårt att sitta inne. Skönt då att jag har Harry som också behöver komma ut. :)

I går blev det en promenad med mellandottern. Vi tog med oss Harry, så att han fick springa lös. Och som han sprang... Han var helt crazy. Men så var han trött på kvällen också. Efter promenaden köpte vi med oss glass och fikade hemma hos dottern. Mys. :)

Dagen avslutades med film. Efter den var jag både trött och hade ont i kroppen efter den långa promenaden.

I dag har det varit full snurr hela dagen. Började med att jag hämtade upp mellandottern och åkte ut till köpcentrat utanför stan. Hon skulle titta på något (men jag kan avslöja att det blev en hel del handlat för henne också). Efter flera timmar där skjutsade jag hem henne och hämtade upp sonen. Dags för Harrys promenad. Sedan skulle sonen övningsköra. Jo, det är sant.... Han är så jäkla gammal! Hur gammal är jag då?! Usch - hemska tanke. ;)

När vi kom hem var det redan tidig kväll - och jag var slut och handen var supersvullen och kroppen stel som en pinne. Det är så det är nu för tiden. Herceptinet gör nytta för min cancer, men fan vad den sätter sig på mina leder. Och på onsdag är det dags för ny dos... Skönt att veta hur min kropp kommer kännas efter det (suck).

Glad är jag i alla fall över nyheten att det blir dop i släkten. :))

Kramar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pernilla
skriven :

Klart det blir dop.. och klart ni är välkomna!!! =) kram