memyselfaj.webblogg.se

Inför läkarbesöket

På onsdag klockan 11.30 har jag tid hos läkaren. Och i huvudet förbereder jag mig inför det. Tankarna går hit och dit hela tiden - och det är skitjobbigt. Blir helt slut. Orkar inte ta mig för någonting just nu. Men det är väl en överlevnadsinstinkt. Tillsammans är vi starka i familjen och det vore väl fan om vi inte ska klara även det här tillsammans. Helgen som gått har varit jättebra. Fika hos svärmor och middag hos mellandottern i lördags. Jättego fiskgratäng blev det. Mums. Och sen blev det melodifestivaltittande efter maten. Det var däremot inget vidare. Tyckte inte nån låt var direkt lysande. På söndagen tog maken och jag en rejäl promenad med Harry. Var riktigt mysigt det också. Har inte blivit så många promenader tillsammans hittills. Sen blev det ytterligare en lång promenad med Harry för mig när äldsta dottern kom. Då åkte vi iväg så Harry fick springa lös. De promenaderna är så härliga när man ser hur mycket Harry trivs med att springa omkring lös. Efter det var det söndagskväll och helgen var slut. Japp och nu är det måndag. Ska på utvecklingssamtal i sonens gymnasieskola om nån timme och efter det blir det fika med äldsta dottern. Men först en promenad med Harry. Tänk på oss på onsdag och håll alla tummar ni har. Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lillemor Karlsson
skriven :

Håller båda tummarna och tänker på dig.

Kram Lillemor