memyselfaj.webblogg.se

Ledsen och glad

Blir så jäkla besviken när små saker i vardagen går åt pipsvängen. Inget allvarligt utan sånt som inte blir som man tänkt. Även små saker blir viktiga när man lever som jag gör, saker som kanske är banala för andra. Det gör mig ledsen.

Igår var jag till sjukhuset två gånger. Dels ultraljud av hjärtat och dels Herceptin. Båda gick bra. På kvällen var jag och tränade (vibrationsträning) för att eventuellt se om Herceptinet sprids ut i kroppen fortare och om jag kanske kan få mindre ont i lederna. Allt är värt att testa. Det känns ändå idag att jag fått Herceptin. Bara att knapra i sig värktabletter.

Alldeles nyss ringde de från lymfkliniken. De hade fått tre luckor nästa vecka så jag ska dit för tre behandlingar. Underbart.

Kram
Taggar: Lymfkliniken, Ultraljud;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: