memyselfaj.webblogg.se

Snökaos och mycket annat

I dag är det i alla fall bättre med förkylningen. Det är skönt.
I dag började Hindersmässan. För er som inte bor i min stad kan det beskrivas som en stor vintermarknad med massor av knallar som säljer både det ena och det andra - mest saker man inte behöver faktiskt. Men det är kul att bara uppleva atmosfären. Det brukar ju bli kallt varje år när mässan kommer till stan, men i år kom ännu mer snö i stället - massor av snö och de stackars knallarna fick försöka skydda sina produkter så gott det gick.
I dag var jag också och fikade med döttrarna och mellandotterns pojkvän. Det var mysigt.
I dag har maken varit i Stockholm och där blir han kvar till i morgon. Det är ju inte lika mysigt, att han är där alltså.
I dag har jag också konstaterat att mitt hår börjar bli riktigt långt med tanke på hur kort det var för bara några månader sedan... Och så har det blivit lockigt. Fatta det!!! Jag som alltid haft spikrakt hår.
Fortfarande stretar det och drar i operationsärret och så gör det lite ont ibland. Men det kanske har att göra med att känseln delvis kommit tillbaka. Efter operationen hade jag ju ingen känsel alls. Det är otroligt vad kroppen kan repa sig egentligen.
I morgon och på fredag blir det jobb. Sen är det lördag med kalas för lilla A som fyller 3 år. Och så har vi fixat så att vi får låna nyckeln till nya lägenheten över helgen. :) Ska dit och kolla igen. Och mäta väggar för att se hur vi kan möblera när vi kommer dit.
Nu blir det snart en sittning i tv-soffan för att se Robinson. Finns antagligen inte så mycket annat att titta på...
Kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Annelie
skriven :

Tack för den goda semlan mmmmm :) Jag tycker du ska lägga upp monsterbilden på Harry :P :D Så alla får sig ett gott skratt! Älskar dig!