memyselfaj.webblogg.se

Zömnpiller

Kan inte hålla ögonen öppna snart. Ögonlocken är blytunga. Kom på att det är ett år sedan jag var inlagd på infektionskliniken med rosfeber. Då orkade vi inte se hela melodifestivalen, jag och min rumskompis. Ett år sen... Vart f-n tar tiden vägen?? Nu är det ny melodifestival och jag tror inte jag orkar se hela i år heller. Är så trött.

Ja du Mona. Det är lätt att tuffa på i för hög fart när man är mitt uppe i nåt som kräver ens engagemang. Det straffar sig - gång efter gång. Varför lär man sig aldrig?

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Halloj! Somnade ifrån, men har nu insett att Sverige vann! Jippie! Den 30 maj förra året fick jag, enligt vården också "rosfeber"! Som, enligt dem skulle gå över med Klindamycin. Jobbade på och sökte vård flera gånger, men det skulle gå över. Allt blev dock bara värre och värre!!! Men, det var inget fel, sa de på bröstkirurgen och onkologen, och jag kände mig dum (!!) som flera gånger kontaktde dem "i onödan". Natten till studenten sprack mitt bröst, en 8x8 cm stor abscess (stavas det så?). På studentdagen stod jag med varet rinnande ur bröstet och delade ut betyg och sedan åkte jag till akuten där de skar de upp mitt operationsärr och la in ett dränage, shit happens eller? OJ, vilket gnäll, har dock noll förtroende för vården! Härligt att Sverige vann och du, tänk på att "tuffa på" i lagom tempo"!