memyselfaj.webblogg.se

Varmt och soligt

I morse var det riktigt varmt när jag var ute med Harry. Kan nog bli en fin dag om det håller i sig. Idag blir det promenad med goldenklubben. Får se hur många hundar och ägare som dyker upp. Ska träffas vid Oset och gå runt en sväng, fika och ha trevligt.

Annars så har jag hostat idag, så jag har lite värk i bröst och bröstrygg. Killar när jag andas. Kanske nån förkylning på gång? Länge sen jag var sjuk faktiskt.

Men Mona, är du örebroare. ;) Jag har varit på någon träff med bcf, men aldrig på någon caféträff. Har allt tänkt på att gå dit, men det känns inte så kul när man inte känner nån. Du har alltså samma typ av bröstcancer som jag haft? Kanske är du tillbaka på jobbet igen?

Senare idag måste vi fika. Blev mycket gofika kvar igår. Räcker säkert i flera dagar åt oss.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Jag är 51 år och opererades i februari 2010, för en aggressiv her2-positiv bröstcancer, men inte inflammatorisk. Fick inga besvär från armen, men en del annat strul. Var snabbt tillbaks heltid på jobbet. Jag mådde bäst av det. Har inte drabbats något mer, men vet att återfallsrisken är hög. Väntar faktiskt just nu på svaret av en undersökning :( Jag gillar caféträffarna. Det är inget "program" utan alla som vill kommer och köper sitt eget fika och så pratar vi. Visst, det blir mycket sjukdomsprat, men jag tror vi är många som behöver prata av oss. En del gillar inte caféträffarna just därför och det har jag stor förståelse för. Alla är vi olika, och har olika behov. Nästa caféträff (Märtas café) är tisdagen den 5 juni kl.17.30 om du har lust så kom! Jag kan möta dig utanför :) Oj, vilket långt inlägg jag gjorde! Hoppas du haft en bra dag och att hostan börjat ge med sig! Kram!