memyselfaj.webblogg.se

Söndag

En ny dag står för dörren. Satt i solen igår så jag är alldeles röd på armarna, halsen och i ansiktet. Härlig bonnbränna det blir. :)

Hade en riktigt mysig dag igår hos brorsan och hans familj. Blev både fika och mat. :) Kom inte hem förrän senare på kvällen. Då var vi tvungna att se "Kvällen är din" på tv. Mest för att se snyggingen Martin Stenmarck. Tänk att jag intervjuade honom för många år sen. Vi satt på ett fik här i Stockholm. Det var det året han skulle vara med i Melodifestivalen. Han är ju från Örebro, så jag var här i Stockholm för att göra ett reportage om honom för Örebro-Kuriren, som jag jobbade på då. Han hade med sig sin dotter Ida, som var liten då. Fan vad häftigt det var.

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Men det brukar alltid bli nåt. :)

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: