memyselfaj.webblogg.se

Slagregn

Trodde jag skulle vara pigg efter en god natts sömn, men ack vad jag bedrog mig. Verkar som om det triggade igång tröttheten istället. Men det är väl så när man efter många dagars fokus tillåter sig själv att slappna av. Behöver väl någon dags laddning innan jag är tillbaka på banan igen.

Ja någon långpromenad blev det inte idag. Orsaken stavas slagregn. Vilka jädra regnskurar! Paraplyet förslog inte långt. Är det så här vädret ska vara nu?

Båda döttrarna har varit här idag. Vi har pratat och myst. Middagen blev kyckling med sojasås och pressad potatis. Gud så gott. :)

Snart blir det födelsedagsfika. Harry blir tre år idag. Maken köpte en pipleksak åt honom, men han tycker den är lite läskig. Han ska få ett ben som present om en stund. Tre år... Minns när vi var och tittade på honom. Då var han som en liten hårboll som busade med sin kullsyster. När vi sedan hämtade honom låg han lugnt i mitt knä hela vägen hem. Tre år... :)

Nej, nu måste jag ha kaffe annars somnar jag. ;) Sov gott så möts vi i morgon.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Vad mysigt med din treåring.... :)Håller med dig om att vi har ett riktigt skitväder! Ska själv vara ute hela dagen så jag har plockat med både regnkläder, stövlar och varmt kaffe, 6grader. På tv pratar de precis nu om mer kyla och regn de närmaste dagarna, pest! :( Ok, får fokusera på annnat roligt:) kram och hoppas du får en bra dag trots regnet :)