memyselfaj.webblogg.se

Sjukt varmt

Egentligen ska man ju inte klaga på värmen, men nu är det sjuuukt varmt. Känner mig helt slut.

Läkarbesöket gick bra. Han kollade igenom mig, men det fanns i alla fall inget kännbart fel. Han lyssnade på mina lungor och det lät bra. Rosslet jag har trodde han sitter i luftrören, kanske att det kan vara astma. Sen pratade vi om gastric bypass. Har varit i kontakt med min läkare på vårdcentralen om det och han har i sin tur skrivit till min läkare på onkologen. Jag väger för mycket och har jo-jo-bantat i omgångar. Nu vill jag en gång för alla få ett slut på det och då är en magoperation ett bra alternativ. Det tyckte läkaren också. Han ska skriva till kirurgerna för att eventuellt skynda på processen. Så det är bara att vänta och se. Spolade porten och tog en massa blodprov också. Sen berättade läkaren att han ska gå i pension senast första november. Det känns ledsamt.

Sen så har jag ju klippt mig också. Blev kort. Och så tunnade hon ur det ordentligt. Som alltid så tycker man det är sådär när man går därifrån. Men lite eget fix gör nog susen. ;)

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Vad skönt att läkarbesöket gick bra :) Jag gillar sol och värme, men håller med dig om att det varit hetaste laget i dag. Kram och ha det gott!