memyselfaj.webblogg.se

Shopping med sonen

Igår var en bra dag för sonen. Först var han ju ledig från skolan och kunde sova länge. Jag menar lääänge. Men det förstörde jag lite. Hihi. Jag bokade tid till honom på frissan, så det var bara att kliva upp. Men det var nog värt det, för han blev riktigt fin. Sen var vi iväg och köpte lite sommarkläder åt honom. Det behövde han verkligen. Han är nämligen av den sorten att han tar på sig kortbyxor vid den här tiden på året och sen är det de som gäller tills frosten kommer. :)

Innan all shopping blev det promenad med mellandottern och Harry en bit utanför stan. Men jag hade glömt ta astmamedicin... Lät rätt ordentligt, men vi traskade ändå på. Var så skönt i skogen med all grönska och fågelsång. :)

Dagen avslutades med grillmiddag hos oss. Sen var ju tanken att jag skulle gå med till slottet och se majbrasan och fyrverkeriet, men krafterna var sopslut och kroppen värkte. Tråkigt är bara förnamnet. Men vill inte kroppen, så måste jag lyssna.

Idag ska vi se när en motorcykelkortege åker genom stan. Sen ska vi ta med fikakorg och svärmor och köra ut i vitsippsskogen. Inte många vitsippor man ser när man bor mitt i stan, så då får vi åka till dem. ;)

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: