memyselfaj.webblogg.se

Regnskur

Promenaden med Harry idag var ingen höjdare. Visserligen hade jag paraplyet med, men vad hjälper det när det vräker ner?! Vi hamnade under ett träd intill en gata. Där stod vi i kanske tio minuter. Man kan lugnt påstå att vattnet kom både uppifrån och från sidan. När det lugnade ner sig gick vi hemåt i sakta mak. Vi var ju redan genomblöta.

Resten av dagen har jag suttit vid datorn och skrivit på en ny uppgift i kursen. Har gått bra faktiskt.

Behövde inte ringa onkologen och efterlysa nytt läkarintyg. Fick en kallelse att jag ska dit den 25 maj och träffa läkaren. Visserligen har min sjukskrivning gått ut då, men vad ska man göra? Bättre att få träffa honom, så att jag kan ta upp mina problem.

Nu är snart maken hemma. Idag blir det köpepizza till middag. Mums.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Barbro
skriven :

Så skönt att du fick en tid utan att behöva ringa och krångla. Vet hur det är, man orkar bara inte. Nu ska det bara fixa sig med FK också. Hoppas du har en vettig handläggare! Massor av styrkekramar!

2 mona
skriven :

Vad skönt du får komma iväg och kolla upp dina problem! Tyvärr blir det nog regn i dag också, men vi hoppas det blir lite mindre kraftigt :) Kram och må så gott!