memyselfaj.webblogg.se

Oj. Sverige vann visst?!

Orkade inte hålla mig vaken igår och vad händer få?! Jo, Sverige vinner förstås. Annars brukar det vara så långrandigt när länderna delar ut poängen, men jag antar att det inte var det igår. Skit också. Men jag har sovit gott i alla fall. ;)

Men Mona, vilken historia med din rosfeber. Usch. Stackare. För mig var det tredje gången när jag fick det förra året. Blir alldeles knallröd på bröst, arm, hals osv. Sen hade jag drygt 40 graders feber. De la in mig för att ge mig penicillin intravenöst för att få stopp på det. Har en laddning Kåvepenin hemma som jag ska ta om jag får det igen. Tråkigt att du känner så för vården. Jag känner precis tvärtom. Alla har varit så lyhörda, förstående och hjälpsamma - allt från vårdcentralen till alla avdelningar på sjukhuset.

Nu ska jag väl försöka vakna till och köra igång. Solen lyser och det är varmt. Dags för frukost.

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Det var faktiskt riktigt spännande under poängutdelningen och Sverige fick tolva efter tolva. Trots det somnade jag i soffan och vaknade när det var klart! Trist att du åkt på rosfeber tre gånger! Hoppas du klarar dig ifrån det i framtiden :)Det är så skööönt ute nu, men kan nog bli en het dag.

Kram och ha en bra dag!