memyselfaj.webblogg.se

Ny dag

Harry hoppade högt i morse när "fönsterstoppen" släppte lite och fönstret i sovrummet började slå. Så det verkar blåsa ordentligt där ute idag. Måste nog stänga fönstret till och med.

Senare ska jag gå upp på stan och gå runt och se vilka som har det bästa erbjudandet på slipade solglasögon. Kanske, kanske blir det en latte nånstans också. ;)

Måste tvätta också. Vätskan från makens operationsärr har lämnat stora spår efter sig i sängen. Ser verkligen inte så fräscht ut. Tur då att det var så sent som i förrgår som jag bytte lakan. ;)

Till Mona kan jag berätta att vi har lymfkliniken på Järnvägsgatan som ger behandling, antingen intensiv eller som man själv tycker. Med en remiss från sjukhuset får man hjälp där. På sjukhuset har de bara en lymfterapeut på deltid. Har varit hos henne en gång, men hon kunde bara ta emot de som har det svårast och dit hörde inte jag. Men med lymfklinikens hjälp har jag fått ner svullnaden i armen, men tyvärr inte i handen.

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: