memyselfaj.webblogg.se

Mycket uträttat

Vad effektiva vi varit nu på förmiddagen, mamma och jag. Vi har fått mycket gjort och ändå är vi inte riktigt klara för idag. Men vi måste ju hinna med en fika också. :) Sen tar vi nya tag.

Andningen fungerar skapligt. Tar Bricanylen flera gånger om dagen. Kanske därför?! Men det är ju rätt ok väderlek också. Det gör ju sitt till förstås.

Stockholm är så vacker på sommaren. Har rört oss en del i stan i helgen och sett den från sin bästa sida. Men inte kan jag säga att jag längtar tillbaka hit. Nej, Örebro är nog både för bra och bekvämt för att jag ska flytta därifrån. Tänk ändå att vi bott där 21 år i år. Ytterligare ett bevis på att tiden går. ;)

Nu blev jag lite nostalgisk ändå... ;)

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Håller med dig om att Stockholm är en fantastisk sommarstad. Åker gärna dit och hälsar på någon gång per år. Tycker dock att det är lite för mycket folk där för min smak. Örebro är alldeles "lagom" för min del. Det vore dock inte helt fel om det hände lite mer trevligheter emellanåt :) Kram och ha det gott!