memyselfaj.webblogg.se

Mår inte bra

Blir så less på allt. Sjukdom och elände suger musten ur mig. Ser liksom inget slut. När i hela friden ska jag få svara bra när någon ställer frågan: "Hur mår du?"? I och för sig så svarar jag väl "bra" när någon frågar, men då är jag inte ärlig utan gör det mest för att jag inte orkar med alla frågor. Jag vet ju knappt vart jag ska börja.

Något läkarintyg har jag inte fått än. Igår var det en vecka sen jag ringde onkologen och bad om det. Måste ringa och se om läkaren skickat det. Skulle egentligen vilja träffa honom för att få hjälp med min andning. Men man orkar inte.

Igår var jag upp på stan och beställde slipade solglasögon i alla fall. Känns bra. Skulle ta ca två veckor innan jag får dem.

Sen har jag ju min lilla mamma som vi tar hand om. Vi har fixat och trixat, så hon kommer få det jättebra.

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: