memyselfaj.webblogg.se

Måndag

Har inte varit ute än, men om det är så skönt som det ser ut, så ska jag gå ut snart. Harry har sovit hos äldsta dottern, så honom har jag inte behövt gå ut med. Har bara tagit det lugnt. Fast... Vika tvätt, plocka undan, tömma diskmaskinen, tvätta, bädda rent och annat smått och gott räknas väl inte som att ta det lugnt. Eller....?!

Maken är tillbaka på jobbet igen efter torsdagens operation. Han hade ordentligt ont igår, men skulle prompt till jobbet idag. Får se hur han mår ikväll.

Kan inte fatta att jag fått såna problem med andningen. Det piper och rosslar i rören nästan hela tiden. Blir så jäkla trött på all skit som drabbar mig. Är inte den som beklagar mig, men nånstans måste det ut. Men vem orkar höra på sånt i längden? Fast det hörs ju när jag andas att allt inte står rätt till.

Har några samtal att ringa. Dels läkaren och dels lite som rör mamma. Snart har alla bitar fallit på plats för henne. Så skönt. :)

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Hoppas det gick bra för dig att få tag på din läkare. Hoppas också att andningen blir bättre. Det låter jobbigt att ha det som du beskriver. Kanske har du åkt på någon infektion. Jag håller med dig om att det inte alltid är lätt att blunda för det där som "behöver" göras. Kram och må så gott!