memyselfaj.webblogg.se

Lämnat maken

Nu har jag lämnat av maken på Läkargruppen. Operationen beräknas ta 20 minuter. De ringer när han är klar att åka hem, troligtvis om 4-5 timmar. Helt sjukt egentligen.

Själv sitter jag på ett fik och äter lite frukost. Blev inte tid för det innan vi åkte. Blir nog sittande här en stund tills jag ska till kuratorn. Sen ska jag med sonen till polisen och fixa pass.

Igår kväll var jag, sonen och äldsta dottern ute med Harry. Åkte iväg och promenerade längs skogsvägen. Mysigt. När det var dags för Harry att mysa med oss i sängen när vi lagt oss, så såg jag att det kröp i hans päls... En fästing! Fy sjutton vad äckligt. Sen kliade det överallt på mig. Undrar varför? ;)

Sommarvädret håller i sig. 10 grader varmt redan klockan 8.30. Det är vi inte bortskämda med. :) Tyvärr blir det väl inte så mycket tid över att sitta i solen, men det här vädret kan göra vem som helst lycklig. :)

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: