memyselfaj.webblogg.se

Firad

Nu har jag blivit ordentligt uppvaktad. Har en lunch innestående med sonen, en present att önska när äldsta dottern åker på semester till USA i början av juni, slipade solglasögon och en spahelg eller liknande med mellandottern. Jädrar vilka härliga presenter. :) Har mycket att se fram mot.

Slipade solglasögon har jag önskat mig ett tag. Har såna där solglasögon som täcker mina vanliga glasögon, men trivs inget bra i dem. Känner mig synskadad. Inget ont om synskadade, men jag vill inte ha såna glasögon. Ska beställa nya solglasögon genast i veckan som kommer. :)

Har ätit god middag, köttfärsbiffar med pressad potatis. Svärmor var här och alla barnen med sambo. Druckit gott vin till, vin som dotterns sambo köpte i USA. Dyrt var det, men de tyckte inte det var gott. Men det tyckte jag. ;)

Städa hann vi göra innan alla kom, så nu ska jag bara slappa. Skönt.

Jo förresten. Jag har blivit med Converse. Trodde jag aldrig. Men dotterns sambo köpte ett par lila till henne i USA. Dotterns fötter var dock något för små, men mina fötter passade jättebra i dem. Så nu har jag alltså ett par lila Converse. ;)

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Oj vad du blivit uppvaktad, härligt!För mig har det blivit en vana att kika in på din blogg. Jag fann den när jag sökte på her2-positiv bröstcancer.Jag är också örebroare och i din ålder (61:a). Tycker att du verkar bekant. Jag är med i bcf, Hilda, och går bland annat på café-träffarna.Jag behandlades jan 2010-april 2011. Kanske har vi setts någonstans :)Kram och ha en bra dag!