memyselfaj.webblogg.se

Bad och lek

Så har de träffat varandra för första gången, Harry och Benny, och som de lekte! Riktigt kul att se. :) Bad blev det också. Harry simmade ut och hämtade pinnarna medan Benny väntade vid strandkanten.;)

Vädret är jättehärligt. Skulle jag få önska, så hade det gärna fått blåsa lite mindre. Men man kan ju inte få allt. Har suttit i min baden-baden och njutit på altanen i alla fall.

Tog en promenad på stan och hamnade hos Håkan och Marie. Satt och snackade en stund innan det var dags att gå hem och göra mat.

Snart söndagskväll igen. Fasiken vad veckorna rusar på. Tror inte jag har något speciellt den här veckan. Måste jaga läkaren på onkologen för att få min sjukskrivning förlängd. Går ut den 20:e. Annars är det nog inget jag ska på. Jo, kanske följa med äldsta dottern till Falun på fredag. Hon ska på arbetsintervju där. Hmm... I Falun...

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: