memyselfaj.webblogg.se

"Älska mig igen"

Välkommen till min blogg Mona och tack för dina sympatier när det gäller de äckliga fästingarna. Jag tycker det kryper och kliar överallt när jag upptäcker nya på Harry. Vidrigt! Hoppas halsbandet gör nytta snart.

Gjorde inte mycket idag fram till 16-tiden när alla kom hem. Då fikade vi och sen fick jag hjälp med att färga håret. Det gråa har en förmåga att ta över i mitt annars mörka hår. Trivs inte alls med det gråa. Att kvaliteten dessutom är sämre sen jag fick tillbaka håret efter cellgifterna gör det ju inte enklare direkt. Det känns som svinto. Någon annan som upplever samma sak eller har tips på inpackning, behandling eller liknande?

När håret var färgat gick jag och tjejerna på bio "Älska mig igen". Ingen höjdarfilm kanske, men det var kärlek och mycket feel good och det gillar jag.

När vi kom hem var det bara att sätta sig vid dukat bord. Grillat, potatis och svampsås. Mums.

Snart sovdags. I morgon ska vi träffa Maria och hennes vovve Benny. Hundarna har aldrig träffats förr, men det blir nog jättebra. De ska få bada och rasa av sig.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: