memyselfaj.webblogg.se

Aj min rygg

Idag värker ryggen ordentligt. Har svårt att hålla mig upprätt. Ännu mera värktabletter. Räcker det inte med att jag har ont i lederna? Tydligen inte....

När jag ändå är inne på klagospåret, så kan jag berätta att jag känner mig trött, otroligt sömnig. Har sovit oroligt ett tag och det gör väl sitt till. En timme efter att jag kommer upp på morgonen slår tröttheten till och ögonlocken blir tunga. Jag är inte den som beklagar mig, men just nu känns det tufft.

Nu verkar vi i alla fall ha vunnit över Harry. Han äter nämligen upp sin hundmat utan något annat i. Skönt. Men det har varit jobbigt. Han har tittat så bedjande när vi ätit och jag är så blödig för honom. Han är ju min lilla bebis. ;)

Sitter och väntar på en reparatör som ska fixa en spis som inte fungerar. Nu är det en timme sen han skulle ha varit här...

Nej, nu är det dags att ta nya tag. Måste duscha, men antar att då, precis just då, kommer reparatören. ;)

Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mona
skriven :

Trist att du inte mår bra. Du har verkligen varit duktig som lyckats stå emot Harrys bedjande ögon! Jag lyckades aldrig med vår hund. Hon fick människomat iblandat bland torrfodret. Sedan flög det dagligen ostskivor från alla vid frukostbordet rakt i hennes gap. Dock vägde hon 23 kilo hela sitt 12-åriga liv, men nyttigt var det säkert inte. Kram och hoppas du känner dig bättre i morgon!